Hola Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inés Kwekkeboom - WaarBenJij.nu Hola Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inés Kwekkeboom - WaarBenJij.nu

Hola Madrid

Door: ineskwekkie

Blijf op de hoogte en volg Inés

09 Februari 2014 | Spanje, Madrid

Buenos dias!

Na een lange reis ben ik eindelijk gearriveerd in Madrid. Tijdens de vliegreis heb ik hier en daar al kunnen oefenen met mijn Spaans omdat er een Spaanse vrouw naast me zat die regelmatig het woord 'joder' uitsprak haha. Dat kwam omdat ze eerst een beker met sinaasappelsap over zich heen gooide en daarna de buurvrouw haar glas water per ongelijk omgooide. Daar kwam nog bij dat ze eigenlijk van New York naar Madrid zou reizen maar door canceling via Nederland moest vliegen.

Eenmaal aangekomen op t vliegveld heel snel de bus naar 'atocha' kunnen scoren en vanuit daar het laatste stuk met de metro. Dit raad ik niemand aan want ik heb vastgezeten tussen de incheckhokjes en veel trappen af en op moeten gaan.

Bij aankomst werd ik gegroet door mijn nieuwe buurman, de fruitman. Ik belde aan en ik moest met mijn koffer de trap op. Ik dacht oohhhh een klein stukkie. Blijkt het dat mijn kamer op de bovenste verdieping is (jawel de 5e). Je kunt nu wel begrijpen dat mijn benen doodop zijn aangezien ik gisteren ook nog boodschappen moest doen...

Naast de eigenaar en zijn assistente heb ik nog geen contact kunnen maken met local people omdat ik het rijk voor me alleen heb! Volgende week komt er een Mexicaans meisje en de andere kamer is nog vrij.

Nu lig ik lekker in bed en ga ik eindelijk mijn spullen een plekje geven. Daarna lekker de stad verkennen en een stuk hardlopen in el parque de Retiro. En dit op loopafstand!! Op die trappen na ben ik toch wel erg blij met mijn plekje hier in Madrid.

Adios amigitos!

Inés

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Inés

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 2326

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Stage in Madrid

Landen bezocht: