Welkom op mijn reisblog! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Inés Kwekkeboom - WaarBenJij.nu Welkom op mijn reisblog! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Inés Kwekkeboom - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn reisblog!

Door: Inés Kwekkeboom

Blijf op de hoogte en volg Inés

25 Januari 2014 | Nederland, Enschede

Hola a todos!

De voorbereidingen zijn getroffen en het vliegticket is geboekt. Over nu en precies 2 weken vertrek ik naar Madrid voor een stageperiode van 3 maanden.

Hoe het allemaal begon..
De eerste kennismaking met de Pabo-afdeling van het Saxion te Deventer vergeet ik nooit meer. Ik liep de versierde gangen van de pabo door en kwam aan het einde van de gang een wereldkaart tegen met allemaal prikkers. Aan deze prikkers hingen namen van studenten. Deze studenten verbleven op dat moment in het buitenland. Op dat moment zag ik een uitdaging. Wat leek het me toch gaaf om naar het buitenland te gaan.

Het was eindelijk zover, het 3e jaar, de kans om stage te lopen in het buitenland. Veel studenten kozen er voor om naar Suriname en Curaçao te gaan, maar deze landen trokken me niet zo. Ik wilde naar een stad met veel lichtjes, winkels die tot laat open zijn, of te wel een levendige stad! Na wat mailverkeer ben ik gauw aan een stageplek gekomen in Madrid. Het is dé Nederlandse basisschool van Madrid. Ik ga fulltime stage lopen in groep 2/3.

Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Om op de hoogte te zijn van mijn reisverhalen kun je je aanmelden voor de mailinglijst!

Hasta la proxima!

Inés


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Inés

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 2322

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Stage in Madrid

Landen bezocht: